Pages

Odbočka k šicímu stroji

Šití je supr koníček. Pokud jste analyticky a technicky zaměření, tak vám prostě dělá radost už pouhé bádání nad technickým řešením a tohle vás možná uspokojí víc než samotný výsledek :)

Facts about me: miluju bílé košile. Je to náklonnost, která se mě drží už delší dobu. V šatníku mám s čestnou výjimkou pár růžových a bleděmodrých pruhovaných snad už jen a pouze bílé košile. Protože jich není nikdy dost, chtělo to i nějakou delší. Tak jsem vytáhla stroj, křídu, nůžky a hurá na to.





Podle tabulky míry Burda jsem se zařadila do vel. 38. Hmm. Ušila jsem velikost č. 36 a přesto mně model sedí v ramenou řekla bych na hranici únosnosti. Myslím, že s tímhle si ještě pohraju a s šířkou náramenic si pohraju.

Dalším projektem je sukně. Facts about me: nenosím sukně kratší než po kolena, A nosím jen pencil sukně. Tak jsem si práci na ní doslova zpestřila rudou podšívkou :)







Moje postava neodpovídá typizovanému průměru, takže úpravy jsou nezbytné. I tak jednoduchý kousek jako sukně může být občas pěkný boj :) S výsledkem jsem moc spokojená.

Žádné komentáře:

Okomentovat