Pages

Vše nejlepší v novém roce 2009!


Rok s osmičkou na konci je definivně v tahu. Veselí je u konce a vystřídala ho kocovina. Mně se podařilo propít se do nového roku bez následků :), ale
.. pocit kocoviny mně přivodily rekapitulace událostí roku 2008 (které teď chrlí tištěná i ostatní média), kde se 90% s vážnou tváří mluví o finanční krizi,... Oceňuju to bombastické PR, média zapracovala geniálně... Nechci ekonomické problémy bagatelizovat,díky branži ve které se pohybuji už jsem bohužel měla tu "čest" a problémy to smrdí už loňského roku, ale četnost příspěvků na toto téma je příliš vysoká.
Zřejmě je to způsobeno i "okurkovou sezonou" začátku roku, kdy si málo lidí petardou vystřelilo oko, není o čem psát a mluvit, tak je to vděčné téma. Ale navrhuji následující, řekněme tomu předevzetí: řešme problémy až skutečně přijdou... Krize se minimálně poloviny populace zatím netkla, tak proč vyvolávat paniku. Víc se obávám spíš následků mediální masáže, než následků samotné "krize". A taky mně to preventivní vzdychání pěkně prudí, protože samozvaných problem solverů mám kolem sebe docela dost.
Takže přání do nového roku: kašlete na média, věřte svému vlastnímu úsudku, buďte poctiví a prožijte rok 2009 nejlépe jak umíte!

Žádné komentáře:

Okomentovat