Pages

Pletení a párání

Zatracený počasí. Nachlazení mě neopouští, Vincentku už si kupuju v krabicích, a čaj piju skoro s odporem.
Mimochodem, sukni (viz minulý post) jsem šila večer před vystoupením - výborný timing :) Patřím k lidem, kteří prostě podávaj výkon pod tlakem .. Začátek "akce" provázely menší rozpaky. Když jsem chtěla vyměřit střih na látce, tak jsem si musela přiznat, že už přeci jen nešiju tak často jako dřív, protože jsem zjistila, že na kolovou sukni jsem koupila málo látky :)
Problém byl vyřešen, nicméně moje autorská ješitnost dostala těžkej zásah (rozumějte, s kamarádkou jsme měly společné šicí seance jako netradiční formou společenského kontaktu už od čtvrté třídy! Takže si na svých schopnostech sakra zakládám. Ona se vyučila švadlenou, mně, jakožto šprtku okolnosti vrhly na obchodku a pak na ekonomku a pak.. :))) Teď jsem se pustila do dalších ponožek. Poslední ponožky pletené zespoda nahoru (opět dárek) měly úspěch, takže si takové chci uplést i pro sebe. Zkusím možná trochu jiné tvarování a pak bych dala dohromady další návod co by měl hlavu a patu a byl by užitečný pro ostatní. Vlněné ponožky jsou docela hřejivé, tak zkouším jednoduchý dírkový vzor :) .

Moc se nedařilo, tak jsem párala a začínala znovu. Vlastně je to něco co se mně na pletení začíná líbit - upletete, nepovede se to, tak máte možnost kousek vypárat a uplést ho lépe, znovu. Škoda že tenhle postup nelze aplikovat na vše.
Přeju hodně úspěchů u vašich projektů a žádné párání!

2 komentáře:

  1. Ahoj Kaatjo,
    ta sukně je moc hezká - máš ji někde na fotce na sobě?
    Já jsem si snesla z půdy dětský šicí stroj, že si prošiju nějakou stránku na scrapbooking, ale nakonec jsem byla v takovém časovém presu (asi to znáš :-), že jsem stroj zas uložila do skříně... Ale třeba můj čas přijde! :-)
    Měj se hezky, ať se rychle uzdravíš a dobře se ti tvoří:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky, bohužel z vystoupení fotku nemám. V sále byla tma tak nebyly moc kvalitní. Nějakou určitě pořídím, chci si koupit i penízkový šátek..
    S časem je to malér. Mám to stejné; na koníčky a tvoření je čas, který prostě "zbyde",což by se u činností, které nás těší a "duševně čistí" moc stávat nemělo :). Ale snad i ten scrapbooking zkusím, hodně se mně to líbí.

    OdpovědětVymazat