Pages

Podzim je tu...


v tomhle počasí by bylo nejlepší zalézt do peřin a číst si nebo plést. Aktuálně jsem zvolila to druhé a úspěšně dokončila jsem svůj první pár ponožek. Je to, pravda, už delší dobu, ale nestačila jsem je vyfotit, takže se ani nemůžu pochlubit. Byly totiž dárek!

Nahozeno je ovšem na další "pár". Nádherná lahvově zelená pro mně :). Proč tuhle zelenou nemůžu najít v obchodech?

Dokonce mě ponožky natolik nadchly, že jsem si koupila další "matroš". Od doby co jsem nesnášela ručně pletené věci (na základce jsem totiž měla od maminky pletené VŠECHNO, ale kdo víte jaké se prodávaly kousavé příze, tak mě určitě pochopíte) jsem evidentně ušla kus cesty :)

A jsem moc pyšná, že jsem zvládla pletení na pěti jehlicích, ó děkuji Ti youtube!!.






Žádné komentáře:

Okomentovat